Mint az EU-ban bejegyzett vállalat, nem számítunk fel ÁFÁ-t azon magyarországi cégek számára, amelyek érvényes ÁFA-számmal rendelkeznek. Nagyobb mennyiség esetén szívesen készítünk egyedi árajánlatot – kérje még ma, kötelezettség nélkül!

Üzleti feltételek (ÁSZF)

Üzleti feltételek (ÁSZF)

Ezek az általános szerződési feltételek („Feltételek”) szabályozzák az Ön, mint vevő, és a Mi, mint eladó jogait és kötelezettségeit, amelyek az E-shopon, a www.seevey.hu weboldalon keresztül kötött szerződéses kapcsolatokból erednek.

Az Ön személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatos összes információt az Adatvédelmi szabályzat tartalmazza, amelyet itt talál: /adatkezelesi-tajekoztato/

Mint bizonyára tudja, mi elsősorban távkommunikációs eszközökkel kommunikálunk. Ezért a Szerződésünk esetében is az távközlési eszközök használata az irányadó, amely lehetővé teszi, hogy fizikai jelenlétünk nélkül állapodhassunk meg Önnel.

Amennyiben a Feltételek bármely része ellentmond annak, amiben a vásárlási folyamat során az E-shopunkon keresztül megállapodtunk, akkor a konkrét megállapodás elsőbbséget élvez ezekkel a Feltételekkel szemben.


1. NÉHÁNY DEFINÍCIÓ


1.1. Ár az az összeg, amelyet az Áruért fizetni fog;

1.2. Szállítási díj az az összeg, amelyet az Áru kiszállításáért fizetni fog, beleértve a csomagolási költségeket is;

1.3. Teljes ár az Ár és a Szállítási díj összege;

1.4. ÁFA az általános forgalmi adó, az érvényes jogszabályok szerint;

1.5. E-shop az általunk a www.seevey.hu címen működtetett internetes áruház, ahol az Áru vásárlása zajlik;

1.6. Számla a hozzáadott értékadóról szóló törvénynek megfelelően kiállított adóügyi bizonylat a Teljes árról;

1.7. Mi a SEEVEY s.r.o. társaság vagyunk, székhelyünk: Bajcs 434, 946 54 Bajcs, Cégjegyzékszám: 55995632, Adószám: 2122152879, Közösségi adószám: SK2122152879, bejegyezve a Nyitrai Járásbíróság Cégnyilvántartásába, Sro szekció, bejegyzési szám: 62853/N, e-mail: info@seevey.hu, telefonszám: +421 911 387 731, a jogszabályok szerint eladóként jelölve;

1.8. Megrendelés az Ön visszavonhatatlan ajánlata az Áru adásvételére velünk kötendő Szerződés megkötésére;

1.9. Áru minden, ami az E-shopban megvásárolható;

1.10. Felhasználói fiók az Ön által megadott adatok alapján létrehozott fiók, amely lehetővé teszi az adatok és a megrendelt áruk, illetve a megkötött szerződések előzményeinek tárolását;

1.11. Ön az a személy, aki az E-shopunkban vásárol, a jogszabályok szerint vevőként jelölve;

1.12. Szerződés az E-shopon keresztül elküldött, megfelelően kitöltött Megrendelés alapján létrejött adásvételi szerződés, amely akkor jön létre, amikor megkapja tőlünk a Megrendelés visszaigazolását.


2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK ÉS TÁJÉKOZTATÁSOK


2.1. Az Áru vásárlása kizárólag az E-shop webes felületén keresztül lehetséges.

2.2. Az Áru vásárlása során az Ön kötelessége, hogy minden információt helyesen és valósághűen adjon meg. Azokat az információkat, amelyeket Ön az Áru megrendelésekor megadott, helyesnek és valósnak tekintjük.


3. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE


3.1 A szerződés megkötése velünk szlovák, magyar és angol nyelven lehetséges.

3.2 A szerződés távollévők között, az E-shopon keresztül kerül megkötésre, és a távközlési eszközök használatának költségeit Ön viseli. Ezek a költségek azonban nem térnek el az alapdíjtól, amelyet az adott eszközök használatáért (például internet-hozzáférés) fizet, így a Teljes Áron felül további költségekkel nem kell számolnia. A megrendelés elküldésével Ön beleegyezik a távközlési eszközök használatába.

3.3 A szerződés megkötéséhez szükséges, hogy Ön létrehozza a Megrendelés tervezetét az E-shopon. A tervezetben a következő adatoknak kell szerepelniük:

a) A megvásárolni kívánt Árura vonatkozó információk (az E-shopon a kívánt Árut a „Kosárba helyezés” gombbal jelöli meg);

b) Az Árra, a Szállítási díjra, az ÁFA-ra, a Teljes ár fizetési módjára és a kívánt szállítási módra vonatkozó információk; ezek az adatok a Megrendelés tervezetének létrehozása során kerülnek megadásra az E-shop felhasználói felületén. Az Ár, a Szállítási díj, az ÁFA és a Teljes ár automatikusan kerül kiszámításra a választott Áru és szállítási mód alapján;

c) Az Ön azonosító adatai, amelyek az Áru kézbesítéséhez szükségesek, így különösen a név, vezetéknév, szállítási cím, telefonszám és e-mail cím;

d) Abban az esetben, ha a szerződés alapján az Árut rendszeresen és ismételten fogjuk kézbesíteni, a kézbesítés időtartama is megadásra kerül.

3.4 A Megrendelés tervezetének létrehozása során Ön a tervezet véglegesítéséig ellenőrizheti és módosíthatja a megadott adatokat. Az adatok ellenőrzése után a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával a Megrendelést létrehozza. A gomb megnyomása előtt azonban köteles megerősíteni, hogy megismerte és elfogadja a jelen Feltételeket. Ennek megerősítése és elfogadása egy jelölőnégyzet kipipálásával történik. A „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával a megadott adatok közvetlenül hozzánk kerülnek elküldésre.

3.5 A Megrendelést a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk az Ön által a Megrendelésben megadott e-mail címre küldött üzenettel. A visszaigazolás tartalmazza a Megrendelés összefoglalását és a jelen Feltételeket. A Megrendelés visszaigazolásával jön létre a Szerződés Ön és köztünk. Az adott napon hatályos Feltételek a Szerződés elválaszthatatlan részét képezik.

3.6 Előfordulhatnak olyan esetek, amikor nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést. Ilyen például, ha az Áru nem elérhető, vagy ha Ön a megengedettnél nagyobb mennyiségű Árut rendel. A maximális darabszámra vonatkozó információt mindig előre megadjuk az E-shopon, így az nem jelenthet Önnek meglepetést. Ha bármely okból nem tudjuk visszaigazolni a Megrendelést, felvesszük Önnel a kapcsolatot, és módosított ajánlatot küldünk a Szerződés megkötésére. A Szerződés ebben az esetben akkor jön létre, amikor Ön megerősíti az ajánlatunkat.

3.7 Ha az E-shopon vagy a Megrendelés tervezetében nyilvánvalóan hibás Ár kerül feltüntetésre, különösen technikai hiba következtében, nem vagyunk kötelesek az Árut ezen az Áron szállítani még akkor sem, ha a Megrendelést visszaigazoltuk, és a Szerződés létrejött. Ilyen esetben haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot, és új ajánlatot teszünk a Szerződés megkötésére. Az új Szerződés akkor jön létre, ha Ön megerősíti ajánlatunkat. Ha az ajánlatunkat 3 napon belül nem erősíti meg, jogunkban áll a létrejött Szerződéstől elállni. Nyilvánvaló hibának minősül például, ha az Ár nem felel meg a szokásos piaci árnak, vagy ha az összegben számjegy hiányzik vagy többletként szerepel.

3.8 A Szerződés létrejötte esetén Ön köteles a Teljes árat megfizetni.

3.9 Ha Ön rendelkezik Felhasználói fiókkal, a Megrendelést ezen keresztül is leadhatja. Ebben az esetben is köteles ellenőrizni az előre kitöltött adatok helyességét, igazságtartalmát és teljességét. A Megrendelés létrehozásának folyamata megegyezik a Felhasználói fiókkal nem rendelkező vásárló esetében alkalmazott eljárással, azonban előny, hogy az azonosító adatokat nem kell újra és újra megadnia.

3.10 Egyes esetekben lehetőséget biztosítunk kedvezmény igénybevételére. A kedvezmény érvényesítéséhez Önnek a Megrendelés tervezetében meg kell adnia a kedvezmény adatait az erre kijelölt mezőben. Amennyiben ezt megteszi, az Árut kedvezményes áron kapja meg.


4. FELHASZNÁLÓI FIÓK


4.1 Az Ön regisztrációja alapján az E-shopon belül hozzáférhet a saját Felhasználói fiókjához.

4.2 A Felhasználói fiók regisztrációja során köteles a megadott adatokat helyesen és valósághűen megadni, valamint azok változása esetén frissíteni.

4.3 A Felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. Ezen hozzáférési adatokkal kapcsolatban köteles titoktartást vállalni, és azokat senkinek nem adhatja át. Amennyiben az adatok visszaélés tárgyává válnak, azért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

4.4 A Felhasználói fiók személyes, ezért nem jogosult harmadik személyek számára annak használatát biztosítani.

4.5 Jogosultak vagyunk törölni az Ön Felhasználói fiókját, különösen abban az esetben, ha azt 2 éven túl nem használja, vagy ha megszegi a Szerződésből eredő kötelezettségeit.

4.6 A Felhasználói fiók nem biztosított folyamatosan, különösen a hardveres és szoftveres berendezések szükséges karbantartására való tekintettel.


5. ÁRAZÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK, TULAJDONJOG FENNTARTÁSA


5.1 Az ár mindig feltüntetésre kerül az E-shop felületén, a Megrendelési javaslatban és a Szerződésben. Amennyiben eltérés van az E-shopban a Termék mellett feltüntetett ár és a Megrendelési javaslatban szereplő ár között, a Megrendelési javaslatban megadott ár az irányadó, amely mindig megegyezik a Szerződésben szereplő árral. A Megrendelési javaslat tartalmazza továbbá a szállítási díjat vagy a feltételeket, amelyek esetén a szállítás ingyenes.

5.2 A teljes ár az ÁFA-val és minden, külön jogszabályok által előírt illetékkel együtt kerül feltüntetésre.

5.3 A Teljes ár megfizetését a Szerződés megkötését követően, de még a Termék átadása előtt kérjük. A Teljes ár az alábbi módokon egyenlíthető ki:

a) Banki átutalással. A fizetési információkat a Megrendelés visszaigazolása során küldjük el Önnek. Banki átutalás esetén a Teljes ár előre esedékes.

b) Online bankkártyával. Ebben az esetben a fizetés a Shoptet Pay fizetési átjárón keresztül történik, és a fizetés az ezen fizetési átjáróra vonatkozó feltételek szerint zajlik, amelyek a következő címen érhetők el: https://www.shoptetpay.com/hu/. Online bankkártyás fizetés esetén a Teljes ár azonnal esedékes a rendszer szerint.

c) Utánvétes fizetéssel a Termék átvételekor. Utánvét esetén a Teljes ár a Termék átvételekor fizetendő.

d) Készpénzben személyes átvételkor. A Termék készpénzben fizethető ki személyes átvétel esetén az Üzletünkben. Készpénzes fizetés esetén a Teljes ár a Termék átvételekor esedékes.

5.4 A számla elektronikus formában kerül kiállításra a Teljes ár megfizetését követően, és elküldjük az Ön Megrendelésben megadott e-mail címére. A számla fizikai formában is csatolva lesz a Termékhez, továbbá elérhető lesz a Felhasználói fiókban, amennyiben rendelkezik ilyennel.

5.5 A Termék tulajdonjoga csak akkor száll át Önre, amikor a Teljes árat megfizeti, és a Terméket átveszi. Banki átutalás esetén a Teljes ár akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az összeg jóváírásra kerül a számlánkon; más esetekben a fizetés teljesítésének pillanatában számít megfizetettnek.


6. AZ ÁRU KISZÁLLÍTÁSA, A VÉLETLEN KÁRBEKÖVETKEZÉS ÉS AZ ÁRU ROSSZABBODÁSÁNAK ÁTSZÁLLÁSA

 

6.1 Az árut az Ön választása szerinti módon szállítjuk ki, az alábbi lehetőségek közül választhat:

a) Személyes átvétel az Üzemeltetési helyünkön, amely a kapcsolatfelvételi adatokban szerepel;

b) Személyes átvétel a Packeta társaság átvételi pontjain;

c) Kiszállítás szállítmányozó társaságok által: Slovenská pošta, QDL, GLS, SDS, Raben.

6.2 Az árut kizárólag a Szlovák Köztársaság területén belül lehet kézbesíteni.

6.3 Az árut késedelem nélkül, de legkésőbb a Szerződés megkötésétől számított 30 napon belül kötelesek vagyunk Önnek kiszállítani. A szerződés teljesítése során olyan körülmények merülhetnek fel, amelyek hatással lehetnek az Ön által megrendelt áru kiszállítási időpontjára. A kézbesítési időpont módosulásáról és a megrendelt áru várható új kézbesítési időpontjáról e-mailben értesítjük Önt, és ez nem érinti a Szerződéstől való elállási jogát. Az új kiszállítási időponttal kapcsolatos értesítésünk tartalmazza azt a kérésünket is, hogy nyilatkozzon, ragaszkodik-e a megrendelt áru új időpontban történő kiszállításához. Személyes átvétel esetén az átvétel lehetőségéről mindig e-mailben tájékoztatjuk.

6.4 Az áru átvételekor köteles ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét, és bármilyen sérülés esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót és minket. Ha a csomagolás sérült, ami jogosulatlan beavatkozásra és a csomagba való belépésre utal, nem köteles átvenni az árut a fuvarozótól.

6.5 Az árut a megadott helyen és időpontban köteles átvenni. Ha a kiszállított árut nem veszi át, e-mailben értesítjük, hogy hol és meddig veheti át az árut, vagy az Ön írásos kérésére – amelyet legkésőbb a tervezett átvételi időponttól számított 14 napon belül meg kell küldenie – az árut újra kikézbesítjük. Ebben az esetben köteles megtéríteni az ismételt kiszállítással kapcsolatos költségeinket. Ha Ön az átvételi kötelezettségét megszegi – a 6.4. cikkben említett esetek kivételével –, ez nem jelenti azt, hogy megsértettük volna az Önnek történő árukiszállítási kötelezettségünket. Az áru átvételének elmulasztása nem tekinthető a köztünk létrejött Szerződéstől való elállásnak. Amennyiben az árut a póthatáridőn belül sem veszi át, jogunkban áll a Szerződéstől elállni, az Ön szerződésszegése miatt. Az elállás az elállásról szóló értesítés Önnek történő kézbesítése napján lép hatályba. Az elállás nem érinti a kiszállítási költségekkel kapcsolatos kárigényünket, illetve egyéb, a szerződésszegésből eredő károk megtérítésére vonatkozó jogunkat.

6.6 Ha az áru az Ön hibájából ismételten vagy a Szerződéstől eltérő módon kerül kiszállításra, köteles megtéríteni az ezzel kapcsolatos költségeinket. Az ezzel kapcsolatos fizetési adatokat e-mailben elküldjük a Szerződésben megadott e-mail címére, és azok a kézbesítéstől számított 14 napon belül esedékesek.

6.7 A kárveszély akkor száll át Önre, amikor átveszi az árut. Ha nem veszi át az árut – a 6.4. cikkben említett esetek kivételével –, a véletlen károsodás és a rosszabbodás kockázata akkor száll át Önre, amikor lehetősége lett volna átvenni azt, de az átvétel az Ön hibájából nem történt meg. A véletlen károsodás és rosszabbodás átszállása azt jelenti, hogy ettől a pillanattól kezdve Ön viseli az áru elvesztésével, megsemmisülésével, sérülésével vagy bármilyen értékcsökkenésével kapcsolatos következményeket.


7. HIBÁKÉRT VÁLLALT FELELŐSSÉG

7.1 A hiba felelősségére vonatkozó bevezető rendelkezés

7.1.1 Elkötelezzük magunkat, hogy az Ön számára a Terméket a kívánt minőségben, mennyiségben és hibátlanul szállítjuk.

7.1.2 Felelősek vagyunk a Termék hibáiért, amelyek a Termék átvételét követően jelentkeznek. Használt Termékek esetében nem vállalunk felelősséget az azok használata vagy kopása során keletkezett hibákért. Az alacsonyabb áron értékesített Termékek esetében nem vállalunk felelősséget azokra a hibákra, amelyek az alacsonyabb ár miatt jöttek létre.

7.1.3 Az általános jótállási időszak 24 hónap. A jótállási időszak az Ön általi Termék átvételét követően kezdődik.

7.1.4 Ha a Terméket cserélni kell, az új Termék átvételétől kezdve új jótállási időszak kezdődik.

7.1.5 Az Ön hibákért való felelősségre vonatkozó jogai, amelyek a jótállási időszak alatt érvényesek, elévülnek, ha nem érvényesíti őket a jótállási időszak alatt. Azonban a gyorsan romló Termékek esetében a hibákért való felelősségre vonatkozó jogait legkésőbb a vásárlást követő napon kell érvényesítenie, ellenkező esetben ezek a jogok elévülnek.

7.2 Garantáljuk, hogy a kockázat átszállása és a Termék véletlenszerű elromlása és romlása, a 7. cikk szerint, a Termék hibátlan, különösen:

a) olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket Önnel előzetesen megegyeztünk, és ha nem voltak kifejezetten megállapítva, akkor olyan tulajdonságokkal, amelyeket a Termék leírásában szerepeltettünk, illetve amelyek a Termék természetéből adódóan várhatóak;

b) alkalmas a meghatározott célokra, vagy olyan célokra, amelyek a Termék típusával összhangban megszokottak;

c) megfelel a megállapodott minta minőségi vagy kivitelezési követelményeinek, ha a minőség vagy a kivitelezés minta alapján volt meghatározva;

d) megfelelő mennyiségben és súlyban van;

e) megfelel az arra vonatkozó külön jogszabályi előírásoknak;

f) nincs harmadik fél jogainak terhe alatt.

7.3 A hiba felelősségének érvényesítésének feltételei (reklamációk)

7.3.1 Ha a Terméket sérült vagy megrongálódott csomagolásban kapja meg, vagy ha a csomag nyilvánvalóan túl könnyű, kérjük, hogy ilyen Terméket ne vegyen át a szállítótól, és azonnal értesítse minket telefonon a +421 911 387 731-es számon, vagy e-mailben az info@seevey.hu címre. Nyilvánvaló hibák (például mechanikai sérülés) észlelése esetén köteles a reklamációt a 7.4.1. pontban leírt módon haladéktalanul érvényesíteni. A később benyújtott reklamációkat nyilvánvaló hibák esetén, beleértve a Termék hiányosságát, nem vesszük figyelembe.

7.3.2 A rejtett hibákért való felelősség alapján érvényesíthető jogát a 7.4.1. pontban leírt módon kell érvényesíteni, haladéktalanul a hiba felfedezése után, de legkésőbb a jótállási időszak lejártáig.

7.3.3 A jótállás csak a Termék gyártási hibáira és mechanikai sérüléséből eredő hibákra vonatkozik. A hiba felelősségét nem érvényesítheti különösen az olyan hibákra, amelyeket kopás, mechanikai sérülés, a Termék nem megfelelő körülmények között történő használata stb. okozott.

7.3.4 Nem jogosult érvényesíteni a hiba felelősségére vonatkozó jogát, ha a hibát a Termék átvétele előtt már tudomására jutott, vagy ha arra mi felhívtuk a figyelmét, illetve ha a Termék árából ennek megfelelően árengedményt kaptak.

7.4 A kárfelelősség érvényesítése (reklamációk)

7.4.1 Ha a Termék hibás, azaz különösen, ha nem felel meg a 2. cikk szerinti feltételeknek, értesíthet minket a hiba észleléséről, és a hibák felelőssége alapján jogait érvényesítheti reklamáció benyújtásával e-mailben vagy levélben, a kapcsolatfelvételi adataink alapján, vagy személyesen a telephelyünkön. Reklamációhoz mintaformanyomtatvány is rendelkezésre áll, amely a 1. számú mellékletét képezi a feltételeknek.

7.4.2 A reklamáció bejelentésében elsősorban a Termék hibájának leírását és az Ön azonosító adatait kell megadni, beleértve az e-mail címét, amelyre szeretné megkapni a reklamációs ügyintézés eredményéről szóló értesítést, valamint meg kell jelölnie, hogy a 7.5.4.-7.5.8. pontokban meghatározott jogok közül melyiket érvényesíti.

7.4.3 Reklamáció érvényesítésekor kérjük, hogy a Termék vásárlásáról szóló nyugtát (számlát) is csatolja, hogy igazolni tudja a Termék tőlünk történő vásárlását, egyébként nem vagyunk kötelesek a reklamációt elfogadni.

7.4.4 A reklamációs eljárás megkezdésének napja a hibás Termék és a kapcsolódó dokumentumok (a 7.4.3. pont szerint) megérkezésének napja. Ha a benyújtott reklamáció hiányos (például olvashatatlan, tisztázatlan, érthetetlen, nem tartalmazza a szükséges dokumentumokat stb.), írásban, különösen e-mailben kérni fogjuk Önt a reklamáció kiegészítésére. Ebben az esetben a reklamációs eljárás akkor kezdődik, amikor megkapjuk a kiegészített benyújtást.

7.4.5 Ha nem pótolja a 7.4.4. pontban leírtak szerint a benyújtott reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb 10 napon belül a mi felszólításunk után, reklamációját alaptalannak tekintjük.

7.5 A reklamáció kezelése

7.5.1 Az Ön döntése alapján, hogy a 622. és 623. §-ban foglalt jogok közül melyiket érvényesíti (a 7.5.4-től 7.5.8-ig terjedő pontokban meghatározott jogok), azonnal meghatározzuk a reklamáció kezelésének módját, összetett esetekben legfeljebb 3 munkanapon belül a reklamáció benyújtását követően. Indokolt esetekben, különösen ha a termék állapotának bonyolult műszaki értékelésére van szükség, legkésőbb 30 napon belül a reklamáció benyújtását követően.

7.5.2 Miután meghatároztuk a reklamáció kezelésének módját, azt azonnal kezeljük, indokolt esetekben késlekedhetünk, de a reklamáció kezelése nem tartózkodhat tovább, mint 30 nap a reklamáció benyújtásától számítva. Ha a reklamációs határidő lejár, Ön jogosult a szerződéstől elállni, vagy jogosult a terméket új termékre cserélni, ha lehetséges.

7.5.3 A reklamáció kezelése után írásos nyilatkozatot adunk ki, legkésőbb 30 napon belül a reklamáció benyújtását követően, és e-mailben értesítjük Önt a reklamáció rendezéséről. Ha a reklamációt elfogadjuk, visszaküldjük a javított terméket, vagy kicseréljük azt egy új termékre, vagy visszatérítjük a termék árát, ha nem állapodunk meg másként.

7.5.4 Ha a hiba eltávolítható, jogosult arra, hogy a hibát ingyenesen, időben és megfelelő módon eltávolítsuk. A termék hibáját indokolt esetben haladéktalanul eltávolítjuk.

7.5.5 A hiba eltávolítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, annak a cseréjét, amennyiben ez nem okoz számunkra aránytalan költségeket a termék ára vagy a hiba súlyossága alapján.

7.5.6 A hiba eltávolítása helyett bármikor kicserélhetjük a hibás terméket hibátlan termékre, ha ez nem okoz Önnek súlyos nehézségeket.

7.5.7 Ha a termék olyan hibája áll fenn, amely nem eltávolítható, és megakadályozza, hogy a terméket rendeltetésszerűen használja, Ön jogosult a termék cseréjére vagy elállhat a szerződéstől. Ugyanez a jog akkor is megilleti Önt, ha eltávolítható hibáról van szó, de a hiba javítása után ismételten előfordul, vagy ha a termék több hibája miatt nem tudja azt rendeltetésszerűen használni.

7.5.8 Ha más nem eltávolítható hibák vannak, jogosult arra, hogy a termék árából megfelelő kedvezményt kapjon.

7.5.9 A reklamációt úgy kezeljük, hogy visszaadjuk a javított terméket, kicseréljük a terméket, visszatérítjük a termék árát, megfelelő kedvezményt biztosítunk a termék árából, írásos felhívást küldünk a termék átvételére, vagy indokolt elutasítjuk a reklamációt.

7.6 A termékre vonatkozó jótállás és a termék reklamációja a Polgári Törvénykönyv 619. §-ában és azt követően foglaltak, a 250/2007. számú törvény a fogyasztók védelméről és a 372/1990. számú törvény módosításával és kiegészítésével (a „Fogyasztóvédelmi törvény”), valamint a 102/2014. számú törvény a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó fogyasztóvédelmi törvényben foglaltak szerint kerülnek elbírálásra.

7.7 Ha termékreklamációt nyújt be:

a) a termék megvásárlásától számított első 12 hónapban, a reklamációt csak szakértői vélemény alapján utasíthatjuk el; a szakértői vélemény eredményétől függetlenül nem kérjük Öntől a szakértői vélemény költségeinek, illetve a szakértői véleménnyel kapcsolatos egyéb költségek megtérítését. A reklamáció elutasítását indokoló szakértői vélemény másolatát legkésőbb 14 napon belül biztosítjuk Önnek a reklamáció rendezését követően;

b) a termék megvásárlását követő 12 hónapon túl, és ha a reklamációt elutasítottuk, a reklamáció rendezéséről szóló dokumentumban megadjuk, hogy kinek küldheti a terméket szakértői vélemény céljából. Ha a terméket az erre kijelölt személynek szakértői vélemény céljából elküldi, a szakértői vélemény költségeit, valamint minden egyéb, ezzel kapcsolatos, ésszerűen felmerült költséget Mi állunk, függetlenül a szakértői vélemény eredményétől. Ha a szakértői véleménnyel bizonyítja a termék hibájáért való felelősségünket, újra benyújthatja a reklamációt; a szakértői vélemény elkészítése alatt a jótállási idő nem telik le. 14 napon belül, a reklamáció ismételt benyújtásától számítva kötelesek vagyunk megtéríteni Önnek minden, a szakértői vélemény elkészítésére és minden egyéb, ezzel kapcsolatos, ésszerűen felmerült költséget. Az ismételt reklamációt nem utasíthatjuk el.

7.8 Ha Ön vállalkozó, kötelessége a hibát haladéktalanul bejelenteni és kifogásolni, miután azt észlelte, de legkésőbb a termék átvételétől számított 3 napon belül.

7.9 Ha Ön fogyasztó, joga van a fogyasztási cikkekkel kapcsolatos hibákra vonatkozóan a felelősség érvényesítésére 24 hónapon belül a termék átvételétől számítva.

7.10 Ezzel megfelelően tájékoztattuk Önt az Ön jogairól, amelyek a 622. és 623. §-ból erednek a 40/1964. számú törvény, a Polgári Törvénykönyv szerint. A szerződés megkötésével megerősíti, hogy lehetősége volt elolvasni a termékreklamáció feltételeit.


8.SZERZŐDÉS FELMONDÁSA


8.1 A szerződéstől való elállásra, azaz a szerződéses kapcsolat megszüntetésére köztünk és Ön között annak kezdete óta, az ebben a cikkben, illetve az általános feltételek további rendelkezéseiben meghatározott okok és módok alapján kerülhet sor, ha az elállás lehetősége kifejezetten szerepel.

8.2 Ha Ön fogyasztó, tehát a terméket nem üzleti tevékenység körében vásárolja, a fogyasztóvédelemről szóló törvény 7. §-a alapján joga van elállni a szerződéstől indoklás nélkül, a termék átvételétől számított 14 napon belül. Ha olyan szerződést kötöttünk, amely többféle termék szállítására vonatkozik, vagy több részletben történő szállítást tartalmaz, akkor ez az időtartam csak az utolsó termék vagy részlet kézhezvételétől kezdődik. Ha olyan szerződést kötöttünk, amely alapján a termékeket rendszeresen és ismételten szállítjuk Önnek, akkor az elállási időszak a legelső szállítmány kézhezvételétől kezdődik. A szerződéstől bármilyen igazolható módon elállhat (különösen e-mailben vagy levélben, az általunk megadott elérhetőségek valamelyikére). Az elállásra vonatkozóan használhatja a mi oldalunkon biztosított mintaformanyomtatványt is, amely a 2. számú mellékletet képezi.

8.3 Fogyasztóként azonban nem élhet az elállás jogával az alábbi esetekben, ha a szerződés tárgya:

a) olyan termékek értékesítése, amelyek ára a pénzpiaci árak változásától függ, amit nem tudunk befolyásolni, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje alatt bekövetkezhetnek;

b) alkoholtartalmú italok értékesítése, amelyek ára a szerződéskötéskor lett meghatározva, de a szállításuk legkorábban 30 nap múlva lehetséges, és azok ára a piaci árak változásától függ, amit nem tudunk befolyásolni;

c) olyan termékek értékesítése, amelyeket kizárólag a vásárló egyedi igényei alapján rendeltek meg vagy készítettek el, illetve olyan termékek értékesítése, amelyek kifejezetten egyetlen fogyasztó számára készültek, tehát olyan termékek, amelyek nem voltak raktáron, és amelyek a vásárló egyedi igényei szerint voltak beszerezve;

d) olyan termékek értékesítése, amelyek gyorsan romlandóak vagy hamar tönkremennek, illetve olyan termékek, amelyek a kézbesítés után elválaszthatatlanul összekeveredtek más termékekkel;

e) olyan termékek értékesítése, amelyek védőcsomagolásban vannak, és amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak visszavételre, ha a csomagolást a kézbesítés után megbontották;

f) hang-, kép- vagy hangkép felvételek, illetve számítógépes szoftverek értékesítése védőcsomagolásban, ha az eredeti csomagolás sérült;

g) időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetéses megállapodás alapján történő értékesítést, valamint olyan könyvek értékesítése, amelyeket nem védőcsomagolásban szállítunk;

h) elektronikus tartalom biztosítása, ha nem lett szállítva fizikai adathordozón, és a tartalmat a szerződéskötés előtt kifejezetten Önnel egyeztetett, és mi tájékoztattuk Önt, hogy nem jogosult az elállásra.

8.4 Az elállási határidő a 2. cikkely alapján akkor tekinthető betartottnak, ha annak során értesítést küld nekünk arról, hogy eláll a szerződéstől.

8.5 Ha eláll a szerződéstől, a vételárat 14 napon belül visszatérítjük Önnek a szerződéses teljesítés helyéről, vagy az elállás során megadott bankszámlára. Az összeg azonban nem kerül visszatérítésre addig, amíg a terméket vissza nem küldi nekünk, vagy nem igazolja, hogy azt visszaküldte. Kérjük, hogy a terméket tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolásával együtt küldje vissza.

8.6 Ha eláll a szerződéstől a 2. cikkely szerint, Ön köteles 14 napon belül visszaküldeni a terméket, vagy átadni azt nekünk, vagy a termék átvételére kijelölt személynek, és Ön viseli a termék visszaszállításával kapcsolatos költségeket. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha megállapodunk, hogy mi magunk vagy a mi általunk kijelölt személy személyesen végezzük el a visszavételt. Az elállási határidőt akkor tekintjük betartottnak, ha a terméket legkésőbb a határidő utolsó napján átadták a szállítónak. Ön viszont jogosult arra, hogy mi visszatérítsük a szállítási díjat, de csak a legolcsóbb szállítási módszer költségéig, amelyet a termék szállítására kínáltunk.

8.7 Kártérítési felelősség terheli Önt abban az esetben, ha a termék olyan módon sérül meg, amely nem szükséges a termék jellegének és tulajdonságainak megfelelő kezeléséhez. Ilyen esetben kiszámlázzuk Önnek a keletkezett kárt, miután a terméket visszakapjuk, és a számla esedékessége 14 nap.

8.8 Jogunkban áll elállni a szerződéstől, ha az árukészlet kifogyott, a termék nem elérhető, vagy ha a terméket gyártó, importáló vagy beszállító fél megszüntette a gyártást, vagy olyan jelentős változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné tették a szerződés teljesítését, vagy vis maior esemény történt, illetve ha minden tőlünk telhető erőfeszítést megtettünk, de nem tudjuk a terméket a feltételek szerint időben leszállítani. Ilyen esetben haladéktalanul értesítjük Önt, és a termék teljes vételárát visszafizetjük 14 napon belül a szerződés felmondásának értesítése után. A visszatérítés ugyanazon módon történik, mint ahogyan Ön kifizette a vételárat, kivéve, ha más módon egyezünk meg, és ebben az esetben nem terheljük Önt további költségekkel.

8.9 A szerződéstől elállhatunk abban az esetben is, ha Ön nem vette át a terméket 5 munkanapon belül attól a naptól számítva, amikor átvételi kötelezettsége keletkezett.


9.BEJELENTÉSEK ÉS PANASZOK TÉRÍTÉSE

9.1 Fogyasztóként jogosult arra, hogy írásban benyújtsa bejelentéseit és panaszait az alábbi e-mail címen: info@seevey.hu

9.2 A bejelentés vagy panasz elbírálásáról e-mailben értesítjük Önt a megadott e-mail címére.

9.3 Az ellenőrzést végző hatóság a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI), a SOI Nyitrai Regionális Felügyelete, székhelye: Staničná 1567/9, 949 01 Nitra, telefonszám: 037/772 02 16

9.4 Ha nem elégedett a bejelentése vagy panasza kezelésével, elektronikus úton is benyújthat bejelentést a https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi weboldalon elérhető platformon keresztül.


10. ALTERNATÍV VITA MEGOLDÁS FOGYASZTÓKKAL

10.1 Jogosult arra, hogy kérje tőlünk a panaszának orvoslását, e-mailben elküldve a következő címre: info@seevey.hu, ha nem elégedett a reklamációja kezelésével, vagy ha úgy véli, hogy megsértettük a jogait. Ha elutasító választ kap, vagy ha 30 napon belül nem válaszolunk a kérelmére, jogosult arra, hogy alternatív vitarendezési javaslatot tegyen a vitarendezési szervezethez (továbbiakban „Szervezet”) a 391/2015. számú, a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezéséről szóló törvény és annak módosított és kiegészített előírásai (továbbiakban „Alternatív vitarendezési törvény”) alapján.

10.2 A Szervezetek az Alternatív vitarendezési törvény 3. §-a szerint illetékes hatóságok és jogosult jogi személyek, és ezek listáját a Szlovák Gazdasági Minisztérium honlapján találhatók: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.3 A javaslatot az Alternatív vitarendezési törvény 12. §-a szerint kell benyújtani.

10.4 Továbbá jogosult arra, hogy online, peren kívüli vitarendezést kezdeményezzen az ODR platformon, amely elérhető a következő weboldalon: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK


11.ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

11.1 Minden írásbeli kommunikációt elektronikus úton fogunk Önnek kézbesíteni. Az e-mail címünk a cégadatainkban szerepel. Mi a szerződésben megadott, a Felhasználói fiókban szereplő, vagy amelyen keresztül kapcsolatba lépett velünk, e-mail címére küldjük a levelezést.

11.2 A szerződést csak írásos megállapodás alapján lehet módosítani. Jogosultak vagyunk azonban ezen Feltételek módosítására és kiegészítésére, de ez a változtatás nem érinti a már megkötött szerződéseket, csak azokat, amelyeket a változás hatályba lépése után kötnek. A módosításról akkor értesítjük, ha van Felhasználói fiókja (hogy rendelkezzen információval, ha új terméket rendel, azonban a módosítás nem alapozza meg a felmondás jogát, mivel nincs olyan szerződés, amelyet fel lehetne mondani), vagy ha rendszeresen és ismétlődően kell terméket szállítanunk Önnek a szerződés alapján. A módosításról szóló információt legalább 14 nappal a módosítás hatályba lépése előtt küldjük el az Ön e-mail címére. Ha 14 napon belül nem érkezik felmondás a rendszeres és ismétlődő termékszállításra vonatkozó szerződés felmondására, az új feltételek a szerződés részévé válnak, és azokat a módosítás hatálybalépése utáni következő termékszállításra alkalmazzuk. A felmondási idő, ha felmondja a szerződést, 2 hónap.

11.3 Vis maior esetén, vagy olyan események bekövetkezésekor, amelyeket nem lehet előre látni (természeti katasztrófa, járvány, üzemzavarok, alvállalkozói kiesések stb.), nem vállalunk felelősséget a vis maior vagy előre nem látható események következtében felmerült károkért, és ha ez az állapot 10 napnál tovább tart, mindkét fél jogosult a szerződéstől elállni.

11.4 A Feltételek mellékletében szerepel a panasz benyújtására vonatkozó mintaűrlap és a szerződéstől való elállás mintaűrlapja.

11.5 A szerződés, beleértve a Feltételeket, elektronikus formában archiválva van nálunk, de nem hozzáférhető az Ön számára. Mindazonáltal mindig megkapja ezeket a Feltételeket és a rendelés visszaigazolását, amely összefoglalja a rendelést, így mindig hozzáférhet a szerződéshez, akár a mi közreműködésünk nélkül is. Javasoljuk, hogy mindig mentse el a rendelés visszaigazolását és a Feltételeket.

11.6 Tevékenységünkre nem vonatkoznak a távollevők között kötött szerződések védelmére vonatkozó fogyasztóvédelmi törvény 3. § (1) bekezdés n) pontja szerinti magatartási kódexek.

11.7 A jelen Feltételek 2024. február 14-én lépnek hatályba.


MELLÉKLET 1 - PANASZBEJELENTŐ FORMANYOMTÁV

Címzett: SEEVEY s.r.o., Bajcs 434, 946 54 Bajcs, Szlovák Köztársaság

Panasz benyújtása

Cím, név és vezetéknév:

Lakcím:

E-mail cím:

Rendelési és számlázási szám:

Rendelés dátuma:

Átvétel dátuma:

A reklamált termék (név és kód):

A termék hibájának leírása és mértéke:

Mint a vásárló, kérem, hogy a panaszom a következő módon legyen elbírálva:

Kérem, hogy a pénzemet banki átutalással (IBAN) vagy más módon térítsék vissza

Mellékletek:

Dátum:

Aláírás:


MELLÉKLET 2 - SZERZŐDÉS BEMUTATÁSÁRA IRÁNYULÓ NYILATKOZAT FORMANYOMTÁV

Címzett: SEEVEY s.r.o., Bajcs 434, 946 54 Bajcs, Szlovák Köztársaság

Ezúton nyilatkozom, hogy a 102/2014. (X. 23.) törvény a fogyasztóvédelemről, amely a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozik, vagy a kereskedő üzleti helyiségein kívüli helyen kötött szerződésekre vonatkozóan, és néhány törvény módosításáról és kiegészítéséről szóló törvény szerint (továbbiakban: „Távollevők közötti szerződés fogyasztóvédelmi törvénye”) elállok a szerződéstől:

Cím, név és vezetéknév:

Lakcím:

E-mail cím:

Rendelési és számlázási szám:

Rendelés dátuma:

Átvétel dátuma:

Visszaküldött termék (név és kód):

A termék visszaküldésének oka:

A visszafizetett pénz módja:

Kérem, hogy a pénzemet banki átutalással (IBAN) vagy más módon térítsék vissza

Figyelmeztetés a fogyasztó számára: A kereskedő a Távollevők közötti szerződés fogyasztóvédelmi törvénye 10. § (4) bekezdése alapján jogosult kérni a fogyasztótól a termék értékének csökkenésének megtérítését, amely a termék olyan kezeléséből adódott, amely meghaladja a termék jellemzőinek és működésének megismeréséhez szükséges kezelést.

Dátum:

Aláírás: